loading...
عاشقانه
ṩђἔʀvἷᾗ-vἔṩҭᾄ بازدید : 3 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

 

تو را دوست می دارم ٬ نمی دانم چرا ٬

شاید این طبیعت ساده و بی آلایش من ٬

حد و مرزی برای دوست داشتن نمی شناسد .

ولی سخت در این مکتوب فرو نشسته ام

چه کسی مرا دوست می دارد ؟

ای فرشته نازل شده بر چشمانم ٬

ای شقایق زندگی ام ٬

ای تنها ستاره آسمان قلبم ٬

ای زیباترین زیباییهای محبت ٬

ای بهانه شبهایم ٬

ای تنها نیاز زنده بودنم ٬

ای آغاز روز بودنم ٬

ای نیمه پنهان من ٬

و تو ای معشوقه من ٬

تو را با تمام وجود ٬

                           دوســت دارم و

                                        می پرستم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 42
  • بازدید کلی : 15,585